Mojo shoes dostavlja svoje produkte na sledeće načine:
- Unutar teritorije republike Srbije dostava se obavlja službom post express.
- Troškove dostave izmiruje kupac.
- Dostava se poručuje u roku od 24 sata od trenutka kada je kupac obavešten da je završena proizvodnja istog.
- Dostava se obavlja na adresu koja je naglašena na radnom nalogu koji je popunjen u trenutku porudžbine Mojo cipela.
- Vreme dostave.
Paketi će biti uručeni u sledećim rokovima:
- dva radna dana na užem dostavnom području pošte;
- tri radna dana na širem dostavnom području pošte;
- pet radnih dana na najširem dostavnom području pošte.
U rokove prenosa i uručenja ne računaju se: dan prijema paketa, dani kada pošta ne radi ili kada ne vrši dostavu, odnosno isporuku paketa i dani državnih, verskih i drugih praznika koji se praznuju u Republici Srbiji.
INTERNACIONALNA DOSTAVA
- Van teritorije republike Srbije dostava se obavlja službom post express - izvoz robe.
- Troškove dostave izmiruje kupac i oni su uračunati u finalnu cenu Mojo cipela sa kojom su kupci saglasni u trenutku poručivanja istih.
- Dostava se zakazuje od trenutka kada se kupac obaveštava da je završena proizvodnja modela za koji se opredelio.
- Dostava se obavlja na adresu u inostranstvu koja je naglašena u trenutku porudžbine Mojo cipela.
- Vreme prenosa/dostave.
U očekivano vreme prenosa ne ulaze:
- dan prijema paketa;
- neradni dani prijemnog i dostavnog operatora;
- vreme zadržavanja pošiljke na carinama;
- praznici koji se praznuju neradno kako kod prijemnog tako i kod dostavnog operatora.
KUPAC MOŽE PRATITI STATUS SVOJE POŠILJKE KAO I OČEKIVANO VREME DOSTAVE NA SLEDEĆEM LIKU WEB SAJTA POŠTE SRBIJE:
https://www.posta.rs/struktura/eng/aplikacije/alati/posiljke.asp.
- Sva internacionalna dostava se obavlja avionskim saobraćajem.
*** NAPOMENA ***
U slučaju isporuke van teritorije republike Srbije Mojo shoes produkti mogu biti predmet carinskih taksi u zemlji destinacije. Visina carinskih obaveza zavisi od carinskih zakona zemlje destinacije. Za dodatne informacije kupci trebaju da se obrate lokalnim carinskim službama.
Sve carinske obaveze se plaćaju od strane kupca.
U slučaju neisporuke paketa sa Mojo produktima (zbog pogrešno naglašene adrese, telefonskog broja, kontinuiranog odsustva kupca, kao i odbijanje kupca da preuzme naručenu robu), Mojo shoes ne preuzima odgovornost za povraćaj istog u zemlju porekla.
Sve dodatne informacije mogu se dobiti upitom na e-mail: porudjbe@mojoshoes.rs